۷۲۰۰مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت از ید تصرفان خارج شد

عکس تزئینی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران از رفع تصرف ۷۲۰۰مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت واقع در پلاک کشار سفلی منطقه سولقان از بخش «کن» خبرداد.

به گزارش ایسنا مسعود چهارنظم افزود: عملیات رفع تصرف از این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تهران و همکاری نیروی انتظامی انجام گرفت و این اراضی تصرف شده بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف از این اراضی، تمامی دیوارکشی ها، بناها و مستحدثات ایجاد شده روی این اراضی تخریب شد.

چهارنظم حفاظت از عرصه های ملی را از وظایف و مأموریت های اصلی مجموعه منابع طبیعی برشمرد و تأکید کرد: اراضی ملی جزو انفال و متعلق به همه مردم است که در این خصوص با هرگونه تخلف به عرصه های ملی برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران وی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف به عرصه های منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر

نظرات بسته شده است.