‌«خوب، بد، جلف» و «قندون جهیزیه» در جشن نوروزی شبکه نمایش

‌«خوب، بد، جلف» و «قندون جهیزیه» در جشن نوروزی شبکه نمایش

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه برای عید نوروز ۱۴۰۰ در ۶ گروه اصلی از ساعت ۱۱صبح با فیلم های خانوادگی، ساعت۱۳ فیلم های سینمای ایران، ساعت ۱۹ فیلم های کمدی ایران و جهان، ساعت ۲۱ فیلم های جذاب، ساعت ۲۳ فیلم های جدید خود و در ساعت یک بامداد فیلم های منتخب نوروزی سایر شبکه های سیما را در جدول پخش خود قرار داده است.

همچنین بر اساس نظرسنجی که پیشتر برای لحظه سال تحویل انجام شده بود فیلم مهمان مامان شنبه ۳۰ اسفند ساعت ۱۳ از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه نمایش از ۳۰ اسفندماه تا ۱۳ فروردین در ساعت ۱۱ فیلم های من پدرخوبی هستم، خواستگارمحترم، کتاب جنگل، خانواده فوری، قندون جهیزیه، دونفر و نصفی، موگلی، جومانجی، گربه آوازخوان، مادرزن سلام، افسانه روز دوم فوریه، سارا کوچولو، یه حبه قند و زرد قناری را به روی آنتن می برد.

شبکه نمایش در ایام نوروز به مرور فیلم های شاخص ایرانی از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین در ساعت ۱۳می پردازد این فیلم ها عبارتند از: سرب، همسر، مهمان مامان، کلاه قرمزی و پسرخاله، سرخ پوست، حاجی واشنگتن، دونده، روسری آبی، خانه دوست کجاست؟، هامون، ناخداخورشید، زندانی ها، مهرمادری، عقاب ها، ایستاده در غبار و غلامرضا تختی.

شبکه نمایش در ایام نوروز۱۴۰۰ گلچینی از آثار کمدی ایران و جهان را در ساعت ۱۹ پخش خواهد کرد. این فیلم هابه ترتیب در دو هفته عید: لونه زنبور، دو پلیس زبل، دروغگو دروغگو، دختر شیرینی فروش، خوب بد جلف، خالکوبی، جاده صاف کن، لیلی با من است، عملیات نجات عروسک، آپارتمان شماره ۱۳، جانی دوباره برمی گردد، دیدی و ارثیه فامیلی، تفنگ های بزرگ/صدای بلند و اخراجی‌ها هستند.

این شبکه جذاب ترین فیلم های سینما را در شب های عید برای مخاطبان در ساعت ۲۱ به روی آنتن می برد که اسامی این فیلم ها از شنبه ۳۰اسفند تا ۱۳فروردین به ترتیب: سفر به چین، جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها، پرفسور و مرد دیوانه، مردان سیاه پوش: بین المللی، جک غول کش، گلادیاتور، میان ستاره ای، مسیر سبز، شاهدا، بامبل بی، شینوبی، هر چه پیش آید، ونوم و انجمن نجیب زادگان هستند.

۱۳ فیلم جدید و پخش نخست در سیما با طیف گسترده ای از فیلم های بین المللی و از کشورهای مختلف در ساعت ۲۳ به ترتیب از اول فروردین تا ۱۳ فروردین با فیلم های عشق و هیولاها، خانه خراب کن ۲، گانگستر پلیس و ابلیس، گلوله گم شده، رهایش کن، سرقت قرن، خلبان، آوای وحش، انگل، جزئیات کوچک، دزدان مقبره، بازگشت دینا و ماموریت مخفی پخش می شود.

عشق و هیولاها Love and Monsters به کارگردانی مایکل متیوس محصول ۲۰۲۰ کشورکانادا و در ژانر کمدی اکشن می باشد که یکشنبه اول فروردین ۱۴۰۰پخش می شود.

خانه خراب کن۲ Askeladden I Soria Moria Slott به کارگردانی میکل بران سندموس محصول ۲۰۱۹ نروژ در ژانر درام، فانتزی روز دوشنبه ۲ فروردین از این شبکه پخش خواهد شد.

گانگستر، پلیس و ابلیس The Gangster, the Cop, the Devil" فیلمی اکشن جنایی محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی به کارگردانی لی وان تائه و به تهیه کنندگی سیلوستر استالونه است که روز سه شنبه سوم فروردین ماه از این شبکه پخش خواهد شد.

گلوله گم شده Lost Bullet محصول۲۰۲۰ کشور فرانسه و در ژانر اکشن ، جنایی به کارگردانی گیلامی پیره می‌باشد که روز چهار شنبه چهار فروردین به روی آنتن می رود.

رهایش کن Let Him Go به کارگردانی توماس بزوچا محصول ۲۰۲۰ آمریکا در ژانر اکشن پلیسی، معمایی است و بازیگران مطرحی همچون «دایان لین» و «کوین کاستنر» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم سینمایی پنجشنبه ۵ فروردین ازاین شبکه پخش می شود.

سرقت قرن The Heist of The Century محصول ۲۰۲۰ کشور آرژانتین و در ژانر جنایی ، کمدی به کارگردانی Ariel Winograd ساخته شده است که روز جمعه ۶ فروردین پخش خواهد شد. فیلم سرقت بزرگ قرن با حضور در جشنواره های بین المللی توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره میل ولی به دست آورد . این فیلم بر اساس رویدادی واقعی ساخته شده است.

خلبان The Captain محصول سال ۲۰۱۹ چین به کارگردانی اندرو لاو در ژانر درام اکشن است این فیلم براساس حادثه ۸۶۳۳ پرواز هواپیمایی سیچوان است که شنبه ۷ فروردین به روی آنتن می رود.

آوای وحش The Call of the Wild محصول۲۰۲۰ کشور کانادا و در ژانر خانوادگی ، درام به کارگردانی کریس سندرز می‌باشد . در این فیلم بازیگرانی چون هریسون فورد، عمرسی، دن استیونز و کارن گیلان به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم یکشنبه ۸ فروردین به روی آنتن می رود.

انگل Parasite محصول ۲۰۱۹کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی یونگ جون هو در ژانر کمدی، مهیج است .این فیلم مورد توجه طیف گسترده‌ای از منتقدان قرار گرفته است و در جشنواره‌های مختلف برنده جوایز متعددی شده است که از میان آنها می توان به کسب ۴ جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان و بهترین فیلمنامه و نیز کسب جایزه در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن و جشنواره سیدنی ۲۰۱۹اشاره کرد. این فیلم سینمایی دوشنبه ۹ فروردین از شبکه نمایش پخش می شود.

جزئیات کوچک The little Things محصول ۲۰۱۰ آمریکا به کارگردانی جان لی هنکوک در ژانر درام ، هیجانی است که سه شنبه ۱۰ فروردین پخش می شود.دنزل واشنگتن، رامی ملک و چاردلتو از بازیگران مطرح این فیلم هستند

دزدان مقبره Collectors به کارگردانی پارک جونگ بی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی است که روز چهارشنبه ۱۱ فروردین از این شبکه به روی آنتن میرود.

بازگشت دینا The shamers Daughter ۲-the serpent gift به کارگردانی اسک هاسلبلاچ محصول ۲۰۱۹ دانمارک در ژانر ماجراجویی، فانتزی است که روز پنجشنبه ۱۲ فروردین از این شبکه پخش می شود.

ماموریت مخفی The Secret Mission به کارگردانی و نویسندگی یونا ایوم محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانر کمدی، تاریخی است این فیلم سینمایی روز جمعه ۱۳ فروردین پخش خواهد شد.

به گزارش ایرنا،‌ پس از گسترش سیستم پخش دیجیتال در کشور تعداد شبکه‌های سراسری به تدریج افزایش یافت که در این راستا شبکهٔ نمایش در روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد.

منبع خبر

نظرات بسته شده است.