AI Benchmark: دایمنسیتی ۹۰۰۰ پادشاه بلامنازع هوش مصنوعی است

AI Benchmark: دایمنسیتی ۹۰۰۰ پادشاه بلامنازع هوش مصنوعی استمدیاتک دایمنسیتی 9000

مدیاتک چند هفته پیش تراشه پرچمدار دایمنسیتی ۹۰۰۰ را معرفی کرد و حالا نتایج جدید بنچمارک این تراشه اطلاعات تازه‌ای درباره عملکرد هوش مصنوعی آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که بنچمارک AI Benchmark منتشر کرده است دایمنسیتی ۹۰۰۰ تقریبا توانسته در همه تست‌ها بقیه تراشه‌ها را شکست بدهد. در این تست‌ها، دایمنسیتی ۹۰۰۰ با تراشه‌های اگزینوس ۲۱۰۰، کایرین ۹۰۰۰، اسنپدراگون ۸۸۸ و تراشه تنسور گوگل مقایسه شده است.

دایمنسیتی ۹۰۰۰

این تراشه نه‌تنها در اکثر تشت‌ها امتیاز بالایی نسبت به سایر تراشه‌ها کسب کرده است، بلکه در بخش هوش مصنوعی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. امتیاز دایمنسیتی ۹۰۰۰ در این بخش ۶۹۲.۵ شده که ۲.۷ برابر بیشتر از امتیاز گوگل تنسور، ۳.۷ برابر بیشتر از امتیاز اگزینوس ۲۱۰۰، حدود ۳.۹ برابر بیشتر از امتیاز کایرین ۹۰۰۰ و ۴.۲ برابر بیشتر از امتیاز اسنپدراگون ۸۸۸ است.

مطالب مرتبط:

بد نیست بدانید که بخش هوش مصنوعی ارتباط تنگاتنگی با قابلیت‌های خاصی مثل تشخیص چهره، فناوری واقعیت افزوده، عکاسی، تشخیص صدا، دستیار هوشمند صوتی و موارد دیگر دارد و به‌معنای سریع‌تر بودن یک پردازنده در بخش پردازش نیست. بنابراین باید منتظر بماتیم و ببینیم که عملکرد دایمنسیتی ۹۰۰۰ در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

منبع: Gizmochina

👍🏻 👎🏻منبع خبر

نظرات بسته شده است.