اخبار فرهنگ و هنر, اخبار کتاب و مطبوعات

بازار پس از جنگ به کتاب‌های گزیده، بازنویسی‌شده و مصور نیاز دارد


تهران- ایرنا- پژوهشگر حوزه کتاب با اشاره به وجود نیاز به کتاب‌های گزیده، بازنویسی‌شده و مصور در قالب‌های متفاوت، گفت: اگر قرار است از فرصت تاریخی بعد از جنگ برای جذب مخاطب به کتاب استفاده کنیم، باید ریسک و برای درازمدت برنامه‌ریزی کنیم.

لینک خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *