اخبار تکنولوژی

ری‌برندینگ نماینده‌ رسمی کاسیو در ایران؛ «آنباکس به شادی»

پوزیترون از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

«پوزیترون» به‌عنوان نماینده‌ی رسمی برند کاسیو و برندهای دیگری مانند بلکین، هانیول، پرومیت و فورس ری‌برندی کرد.

پوزیترون که علاوه بر واردات و عرضه‌ی ساعت‌های کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل هم فعال است، از هویت بصری جدید خود با تگ‌لاین «آنباکس به شادی» حول محور رضایت مشتری و تامین کالاهای با اصالت، رونمایی کرد.

به گفته‌ی این شرکت، تغییر در هویت و بازتعریف ارزش‌ها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته صورت گرفته است. در بازبینی نما و ایده‌ی فروشگاهی برند این برند، لزوم ری‌برندینگ پوزیترون احساس شده است.

در فرآیند اجرایی، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شد و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی رضایت مشتری و اصالت کالا رسیدیم.

مدیر مارکتینگ پوزیترون

لینک خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *